ДАНТОН, Велика Британія, 23 листопада 2020 р. – Компанія Ford вперше представила новий варіант Ranger у вигляді шасі з кабіною, завдяки чому клієнти з різних галузей від будівництва до військової сфери зможуть з легкістю створювати індивідуальні версії автомобілів на основі найпопулярнішого в Європі пікапа та переможця премії «Міжнародний пікап 2020 року».
Надійне шасі з кабіною Ranger побудоване за принципом «кузов на рамі», завдяки чому вийшов міцний автомобіль-донор, що максимізує діапазон можливих варіантів переобладнання. Компанія Ford розраховує, що комбінація таких характеристик шасі з кабіною Ranger, як покращені завдяки повному приводу1 позашляхові якості, витривалість та економний 2 дизельний двигун EcoBlue, зацікавить у тому числі клієнтів зі сфери будівництва, комунальних служб, виробників транспорту для спеціальних служб та ремонтно-відновлювальних компаній.
Шасі з кабіною Ranger, що пропонується з одним рядом сидінь та в орієнтованій на виробничу сферу версії XL, стало останнім доповненням лінійки моделей Ranger, які з 2015 року є лідерами за обсягами продажів у Європі.3
«Ми створили шасі з кабіною Ranger для клієнтів, які працюють у найскладніших умовах і потребують надійного позашляховика для перевезення своїх комплектів професійного устаткування, – говорить менеджер з переобладнання комерційних автомобілів компанії Ford of Europe Пол Бейнс (Paul Baynes). – У поєднанні з широкою мережею Ford, до якої входять компанії з переобладнання, шасі з кабіною Ranger дозволить нашим клієнтам справлятися з завданнями, де б вони не працювали».
Перевірений часом донорський автомобіль
До особливостей міцного, надійного та перевіреного часом шасі з кабіною Ranger належать розрахована на великі навантаження задня ресорна підвіска та призначена для встановлення надбудов пласка поверхня у задній частині, що являє собою універсальну основу для дообладнання, при цьому максимальна повна маса автомобіля становить неймовірні 3 270 кг. 4
Версія з однорядною кабіною розрахована на встановлення кузовів довжиною 2 518 мм. Складне бездоріжжя не стане проблемою для автомобілів на шасі з кабіною Ranger: глибина броду становить до 800 мм, кліренс до переобладнання – 237 мм, а короткий передній звис забезпечує оптимізовані кути в’їзду.
Крім того, шасі з кабіною Ranger розраховане на буксирування причепа масою до 3 500 кг, завдяки чому користувачі зможуть з легкістю перевозити додаткове обладнання. 5
2,0-літровий дизельний двигун EcoBlue потужністю 170 к. с., яким оснащується шасі з кабіною Ranger, розвиває крутний момент у 420 Н·м, що в поєднанні з шестиступеневою механічною коробкою передач з плавним перемиканням дає змогу з легкістю перевозити важкі вантажі.
Дізнатися більше про авто Ford можна на сайті ford.ua
# # #
1 Функції допомоги водію є додатковими і не замінюють уважність, рішення водія та необхідність керування автомобілем.
2 Дані щодо паливної економічності та викидів CO2 будуть залежати від результатів омологації переобладнаних автомобілів з використанням інструмента FordEtis для розрахунку викидів CO2 за стандартом WLTP.
3 Компанія Ford of Europe звітує про свої продажі на 20 основних європейських ринках, де вона представлена національними дистриб’юторськими мережами: Австрія, Бельгія, Британія, Чеська Республіка, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Румунія, Швеція та Швейцарія.
4 Можливості перевезення вантажу та вантажопідйомність обмежені і залежать від ваги та її розподілу.
5 Максимальна маса причепа може відрізнятися і залежить від вантажу, конфігурації автомобіля, аксесуарів та кількості пасажирів. Наведені граничні можливості буксирування відображають максимальну масу причепа для автомобіля з повною масою з можливістю рушання на ділянці з кутом ухилу 12° на рівні моря. Під час буксирування динамічні характеристики та паливна економічність усіх моделей будуть знижені.